„Je veľkou chybou rozvíjať teórie skôr, ako máme informácie.“
Sir Arthur Conan Doyle
Profil spoločnosti
Prečo ACRC
Naša spoločnosť vznikla v roku 2005. Filozofiou podnikania agentúry je vytvorenie stabilnej spoločnosti, poskytujúcej svojím zákazníkom a zamestnancom trvalé partnerstvo a dlhodobú spoluprácu. Základnou stratégiou je uspokojovanie potrieb náročných zákazníkov.
Spojenie štyroch hlavných služieb Analysis – Consulting – Research – Communication (analýza, marketingové poradenstvo, marketingový výskum trhu a komunikácia – PR) prináša naším partnerom komplex, ktorý zabezpečuje správnu komunikáciu navonok i dovnútra spoločnosti, dostatok informácií o zákazníkoch, konkurencii, partneroch a trhu a rozhodovanie na základe komplexných informácií.
- Počúvanie
- Komunikácia
- Zodpovednosť
- Kvalita
- Pokrytie (sieť)
- Diskrétnosť
- Rýchlosť
- Flexibilita
- Špeciálne vzorky a zbery dát
- Technická vyspelosť